الأحد، 17 فبراير 2008

خربشات على جدار النفس

ليه انا هكتب
ولمين انا هكتب
كل ده بعدين
المهم في اللحظة دي اكتب
بس لازم تعرفوا مين فينا اللي هيكتب
اصل انا ثلاثة
اه والله ثلاثة
فية انا الانسان (ودة مش دايما صادق)
وفية انا الفيلسوف ( وده دايما لمض وعامل ابو العريف بس بجد هو كويس)
وفية انا المجنون ( وده مصيبة صريح وصادق هيوديني في داهية علشان كده ارجوكم تسامحوه)
الانسان هيكتب عني وعنكم
الفيلسوف كل شوية هينط يفقع تعليق او نظرية
اما المجنون
هيقول الحقيقة يس الحقيقة
علشان كده هخبي كل حاجة عني
وهداري شخصيتي
لاني
خايف خايف من الحقيقة

3 تعليقات:

في 19 فبراير 2008 في 1:05 م , Blogger المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

ياخبر أبيض
أنا أول تعليق في المدونة كلها
منور التدوين انت الثلاثة مع بعض

 
في 19 فبراير 2008 في 6:13 م , Anonymous غير معرف يقول...

السلام عليكم

عندي سؤال

انت في الواقع..مع الناس..في الشغل..في البيت..في الشارع...في القهوة اذا كنت بتروحها يعني..الخ..اي واحد من الثلاثة اللي ذكرتهم..انسان او فيلسوف او مجنون؟؟؟

و اسمح لي ان اقول رأيا..و هو انني اظن ان في اي بني ادم ليس 3 اشخاص فقط..بل اكثر من هذا بكثير..نحن جميعا متعددوا الشخصيات

و دمت

 
في 20 فبراير 2008 في 11:41 ص , Blogger خايف من الحقيقة يقول...

انا وهي
شكرا الف شكر

فلسطينية
مع الناس بكون انا والفيلسوف وبخبي المجنون بكل قوتي
وثلاثة كفاية دلوقتي

 

إرسال تعليق

الاشتراك في تعليقات الرسالة [Atom]

<< الصفحة الرئيسية